ІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ:
- Людина і природа.
- Будова тіла людини.
- Будова дихальної системи.
- Будова травної системи.
- Нервова система.
- Скелет людини (складний рівень)
- Кровоносна система. Судини.
- Вікторина "Кровоносна система"
- Системи органів людини.
- Пригадай будову рослини.
- Органи рослин. Функції.
- Пригадай будову грибів.
- Дерева, кущі, трав'янисті рослини.
- Групи тварин.
- Групи тварин. Вікторина.
- Групи тварин. Сортувальник.
- Групи тварин. Лабіринт.(складний рівень)
- Україна.Карта.
- Вікторина. Україна.
- Вікторина про Україну та українську мову.
- Пушук слів. Символи України.
- Правила спілкування.
24 ТРАВНЯ (середа)
22 ТРАВНЯ (понеділок)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Підготуватись до діагностувальної роботи.
Переглянути відео.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Підготуватись до діагностувальної роботи.
Переглянути відео.
18 ТРАВНЯ (четвер)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Створити лепбук на тему "Україна - моя Батьківщина!" (слайд 15)
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Створити лепбук на тему "Україна - моя Батьківщина!" (слайд 15)
17 ТРАВНЯ (середа)
15 ТРАВНЯ (понеділок)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Слайд 18 - За допомогою онлайн-сервісу згенерувати "хмару слів" на тему "УКРАЇНА".
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Слайд 18 - За допомогою онлайн-сервісу згенерувати "хмару слів" на тему "УКРАЇНА".
Зробити скріншот і відправити вчителеві.
11 ТРАВНЯ (четвер)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
СЛАЙД - ДІЗНАТИСЯ ПРО ІСТОРИЧНУ/КУЛЬТУРНУ/ПРИРОДНУ ПАМ'ЯТКУ ПОБЛИЗУ ВАШОГО МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ. СТВОРИТИ КОРОТКЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НЕЇ, АБО ПРЕЗЕНТАЦІЮ.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
СЛАЙД - ДІЗНАТИСЯ ПРО ІСТОРИЧНУ/КУЛЬТУРНУ/ПРИРОДНУ ПАМ'ЯТКУ ПОБЛИЗУ ВАШОГО МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ. СТВОРИТИ КОРОТКЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НЕЇ, АБО ПРЕЗЕНТАЦІЮ.
*ресурси на допомогу:
https://uaua.top/17769/
http://itinery.com.ua/article/view/shcho-treba-oboviazkovo-pobachyty-yakshcho-vy-vpershe-u-zaporizhzhi
https://www.youtube.com/watch?v=W555hAavxJM
https://uaua.top/17769/
http://itinery.com.ua/article/view/shcho-treba-oboviazkovo-pobachyty-yakshcho-vy-vpershe-u-zaporizhzhi
https://www.youtube.com/watch?v=W555hAavxJM
10 ТРАВНЯ (середа)
8 ТРАВНЯ (понеділок)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
4 ТРАВНЯ (четвер)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Слайд 14-15 - Створити постер на тему "Моє чисте Запоріжжя" або "Моє Запоріжжя через 100 років"Постер можна створити за допомогою програм для малювання на комп'юторі чи планшеті. Або за допомогою фарб, олівців, маркерів намалювати постер формату А4 або А3.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Слайд 14-15 - Створити постер на тему "Моє чисте Запоріжжя" або "Моє Запоріжжя через 100 років"
3 ТРАВНЯ (середа)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Переглянути відео "Запоріжжя з висоти пташиного польоту"
*Цікавинка для дозвілля "Мандруй своє. Запоріжжя"
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Переглянути відео "Запоріжжя з висоти пташиного польоту"
*Цікавинка для дозвілля "Мандруй своє. Запоріжжя"
Діагностувальна робота з теми "Україна - європейська держава"
27 КВІТНЯ (четвер)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Пройти тестування за посиланням з теми "Україна - європейська держава"Зробити скріншот і відправити вчителеві.
Підготуватися до діагностувальної роботи.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Пройти тестування за посиланням з теми "Україна - європейська держава"
Підготуватися до діагностувальної роботи.
26 КВІТНЯ (середа)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Пройти тестування за посиланням з теми "Державні символи України"Зробити скріншот і відправити вчителеві.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Пройти тестування за посиланням з теми "Державні символи України"
24 КВІТНЯ (понеділок)
Слайд 16 - заповнити анкету "Я громадянин/громадянка України"
20 КВІТНЯ (четвер)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Слайд 16 - 17. Виконати практичну роботу "Робота з контурною картою України"
19 КВІТНЯ (середа)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
17 КВІТНЯ (понеділок)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
13 КВІТНЯ (четвер)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Переглянути відео "Знаряддя праці давніх (первісних) людей"
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Переглянути відео "Знаряддя праці давніх (первісних) людей"
12 КВІТНЯ (середа)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
10 КВІТНЯ (понеділок)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Слайд 18 - знайти інформацію у Google, доповнити речення, записати їх.
Підсумкове тестування з розділу.
6 КВІТНЯ (четвер)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Виконати інтерактивну вправу.
Підготуватися до діагностувальної роботи.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Виконати інтерактивну вправу.
Підготуватися до діагностувальної роботи.
3 КВІТНЯ (понеділок)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Розпочати роботу над проєктом-рекламою "Ми обираємо екологічне!" (подробиці у Вайбер)
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Розпочати роботу над проєктом-рекламою "Ми обираємо екологічне!" (подробиці у Вайбер)
30 БЕРЕЗНЯ (четвер)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Слайд 12 - запиши декілька порад, як убезпечити себе від захворювань.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Слайд 12 - запиши декілька порад, як убезпечити себе від захворювань.
29 БЕРЕЗНЯ (середа)
Презентація до уроку y Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Переглянути відео "Бактерії, віруси, мікроби"
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Переглянути відео "Бактерії, віруси, мікроби"
Цікавинка для дозвілля.
Перегялнути мультфільм "Твій друг - щур"
Перегялнути мультфільм "Твій друг - щур"
27 БЕРЕЗНЯ (понеділок)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Слайд 12 - за поданим зразком створити своє меню на день, спираючись на піраміду здорового харчування. Записати своє меню на листочку (можна в зошиті), оформити за бажанням.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Слайд 12 - за поданим зразком створити своє меню на день, спираючись на піраміду здорового харчування. Записати своє меню на листочку (можна в зошиті), оформити за бажанням.
16 БРЕЗНЯ (середа)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Преглянути відео "Як діють вітаміни"
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Преглянути відео "Як діють вітаміни"
15 БЕРЕЗНЯ (вівторок)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Переглянути відео про забуті старовинні українські страви.
Слайд 20 - підготувати міні-проєкт "Старовині українські страви". Відшукати у додаткових джерелах інформацію про забуту українську страву. Коротко описати із яких продуктів готувалася, скласти короткий алгоритм приготування страви (рецепт). Оформити роботу на форматі А4, прикрасити малюнками, фото чи аплікацією (або в електронному форматі)
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Переглянути відео про забуті старовинні українські страви.
Слайд 20 - підготувати міні-проєкт "Старовині українські страви". Відшукати у додаткових джерелах інформацію про забуту українську страву. Коротко описати із яких продуктів готувалася, скласти короткий алгоритм приготування страви (рецепт). Оформити роботу на форматі А4, прикрасити малюнками, фото чи аплікацією (або в електронному форматі)
13 БЕРЕЗНЯ (понеділок)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Переглянути відео про національну українську кухню.
10 українських страв, які дивують іноземців.
Слайд 16 - підготувати міні-проєкт "Як з'явився перший вреник?". Відшукати у додаткових джерелах інформацію про вареники. Коротко дати ваідповіді на орієнтовні питання. Оформити роботу на форматі А4, прикрасити малюнками, фото чи аплікацією.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Переглянути відео про національну українську кухню.
10 українських страв, які дивують іноземців.
Слайд 16 - підготувати міні-проєкт "Як з'явився перший вреник?". Відшукати у додаткових джерелах інформацію про вареники. Коротко дати ваідповіді на орієнтовні питання. Оформити роботу на форматі А4, прикрасити малюнками, фото чи аплікацією.
9 БЕРЕЗНЯ (четвер)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Виконати інтерактивну вправу.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Виконати інтерактивну вправу.
8 БЕРЕЗНЯ (середа)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Виконати інтерактивну вправу.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Виконати інтерактивну вправу.
6 БЕРЕЗНЯ (понеділок)
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Переглянути відео "Вперед, вогнеборці!"
Переглянути відео "Вперед, вогнеборці!"
2 березня (четвер)
1 березня (середа)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Переглянути відео "Правила самудомівця"
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Переглянути відео "Правила самудомівця"
27 лютого (понеділок)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Пройти вікторину за посиланням.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Пройти вікторину за посиланням.
23 лютого (четвер)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Переглянути відео про загартовування.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Переглянути відео про загартовування.
22 лютого (середа)
Презенатація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
У зошиті підготувати розповідь про спортсмена чи спортсменку, якого(яку) ти вважаєш гордістю України.
Перелік найвидатніших українських спортсменів.
5 історій параолімпійців.
Орієнтовний план:
1. Я вважаю, що ... - гордість України.
2. Він(вона) ... став(стала) чемпіоном/переможцем/призером з... (вказати вид спорту).
3. Мені здається, що такі риси харектру, як: .... допомогли йому(їй) досягнути спортивних вершин.
20 лютого (понеділок)
Презенатація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Слайд 17 - Записати у зошит звички, розсортувавши їх у два стовпчики (корисні/шкідливі). Підкреслити зеленим олівцем ті, які притаманні тобі.
16 лютого (четвер)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВСІЄЇ СІМ'Ї:
Переглянути на дозвіллі мультфільм "Думками навиворіт"
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВСІЄЇ СІМ'Ї:
Переглянути на дозвіллі мультфільм "Думками навиворіт"
15 лютого (середа)
13 лютого (понеділок)
Презенатація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Доробити усі сторінки лепбука "Мій організм". Підготуватися до діагностувальної роботи.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Доробити усі сторінки лепбука "Мій організм". Підготуватися до діагностувальної роботи.
09 лютого (четвер)
Презенатація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Слайд 14 - оформити останню сторінку лепбука "Я - неповторний!" (захоплення, інтереси, мрії, досягнення)
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Слайд 14 - оформити останню сторінку лепбука "Я - неповторний!" (захоплення, інтереси, мрії, досягнення)
08 лютого (середа)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Переглянути відео "Як почути своє тіло"
06 лютого (понеділок)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:Слайд 14 - створити 8-му сторінку "Органи чуття" лепбука "Мій організм".
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
02 лютого (четвер)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:Слайд 17 - створити 7-му сторінку "Нервова система" лепбука "Мій організм".
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
01 лютого (середа)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:Переглянути відео "Тарілка здорового харчування"
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
30 січня (понеділок)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:Слайд 16 - створити шосту сторінку "Травна система" лепбука "Мій організм".
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
26 січня (четвер)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Виконати інтерактивну вправу
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Виконати інтерактивну вправу
2) Дослідити власне дихання.
25 січня (середа)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Слайд 16 - створити п'яту сторінку "Дихальна система" лепбука "Мій організм".
Зразки заготовок для лепбука за допомогою яких можна представити інформацію.
23 січня (понеділок)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
19 січня (четвер)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Слайд 23 (орієнтовна структура) - створити 4 сторінку лепбуку "Кровоносна система"
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Слайд 23 (орієнтовна структура) - створити 4 сторінку лепбуку "Кровоносна система"
18 січня (середа)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
16 січня (понеділок)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Слайд 22 (орієнтовна структура) - створити 3 сторінку лепбуку "Опорно-рухова система
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Слайд 22 (орієнтовна структура) - створити 3 сторінку лепбуку "Опорно-рухова система
12 січня (четвер)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Переглянути відео про надання першої медичної допомоги:
1) При пораненнях
2) При кровотечі
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Переглянути відео про надання першої медичної допомоги:
1) При пораненнях
2) При кровотечі
3) При опіках
11 січня (середа)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Виконати інтерактивне завдання.
2) Слайд 19 (орієнтовна структура) - створити 2 сторінку лепбуку "Мій захист - моя шкіра"
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Виконати інтерактивне завдання.
2) Слайд 19 (орієнтовна структура) - створити 2 сторінку лепбуку "Мій захист - моя шкіра"
9 січня (понеділок)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1. Повторити тему на с.3-6. (підручник 2 частина)
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1. Повторити тему на с.3-6. (підручник 2 частина)
2. Розпочати роботу над створенням лепбука у вигляді книжки (кожна нова сторінка - нова тема розділу) - слайд 29
1 сторінка лепбука "Частини тіла":
Роздрукувати своє фото у повний зріст (намалювати себе / використати шаблони).
Вказати стрілочками основні частини свого тіла (зовнішня будова).
Підписати частини тіла.
Роздрукувати своє фото у повний зріст (намалювати себе / використати шаблони).
Вказати стрілочками основні частини свого тіла (зовнішня будова).
Підписати частини тіла.
Нагадую! Під час створення лепбука можна використовувати усі матеріали для творчості та оздоблення. (кольоровий папір, картон, фломастери, олівці, ручки, маркери, клей, ножиці і т.п.).
Шаблони:
__________________________________________
Підсумкове тестування з розділу "Різноманітний світ рослин і тварин"
21 грудня (середа)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
С.151-156 повторити.
Підготуватися до к/р.
Підготуватися до к/р.
19 грудня (понеділок)
Презентація до уроку в Zoom
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Виконати інтерактивну вправу
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Виконати інтерактивну вправу
2) Слайд 24 - запиши назви тварин у три стовпчики в залежності від їх способу живлення.
15 грудня (четвер)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:1) Повторити тему на с.145-146
2) Переглянути відео про класи тварин.
3) Слайд 15 - заповнити схему.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
2) Переглянути відео про класи тварин.
3) Слайд 15 - заповнити схему.
14 грудня (середа)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:1) Повторити тему на с.141-142
2) Переглянути
- відео про гриби.
- відмінності грибів-двійників3) Слайд 20 - заповнити таблицю розсортувавши ознаки грибів.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
2) Переглянути
- відео про гриби.
- відмінності грибів-двійників
12 грудня (понеділок)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Повторити тему на с.141-142
2) Намалювати гриб і підписати складові будови.
2) Намалювати гриб і підписати складові будови.
8 грудня (четвер)
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:Повторити тему на с.137-138
7 грудня (середа)
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:Слайд 17 - заповнити таблицю.
Підручник с.139-140
Підручник с.139-140
5 грудня (понеділок)
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:Слайд 16 - заповнити таблицю
1 грудня (четвер)
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) С.132-134 повторити
2) Слайд 12 - заповнити схему.
2) Слайд 12 - заповнити схему.
30 листопада (середа)
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: (*підручник с.129-132)
1) Виконати інтерактивну вправу
1) Виконати інтерактивну вправу
2) Переглянути відео "Краса запилення"
3) Заповнити таблицю - слайд 18
28 листопада (понеділок)
25 листопада (п'ятниця)
24 листопада (четвер)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Слайд 14 - записати речення дібравши правильне слово з дужок.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Слайд 14 - записати речення дібравши правильне слово з дужок.
21 листопада (понеділок)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Переглянути відео про грунт.
2) с.120-124 - повторити тему у підручнику.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Переглянути відео про грунт.
2) с.120-124 - повторити тему у підручнику.
17 листопада (четвер)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Виконати інтерактивну вправу
2) с.117-120 - повторити.
3) Слайд 17 - доповнити схему.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Виконати інтерактивну вправу
2) с.117-120 - повторити.
3) Слайд 17 - доповнити схему.
16 листопада (середа)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Переглянути відео про корисні копалини для узагальнення і систематизації знань.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Переглянути відео про корисні копалини для узагальнення і систематизації знань.
2) Повторити тему у підручнику на с.115-117
3) Заповнити схему видобування корисних копалин - слайд 12.
14 листопада (понеділок)
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Повторити тему на с.113-114
1) Повторити тему на с.113-114
3) Заповнити порівняльну таблицю - слайд 21
10 листопада (четвер)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Повторити тему на сторінках підручника с. 107-109
2) Письмово дати відповідь на питання "Чим корисні прогулянки на свіжому повітрі?"
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Повторити тему на сторінках підручника с. 107-109
2) Письмово дати відповідь на питання "Чим корисні прогулянки на свіжому повітрі?"
9 листопада (середа)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Повторити тему на сторінках підручника с. 103 - 107
2) Виконати інтерактивну вправу.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Повторити тему на сторінках підручника с. 103 - 107
2) Виконати інтерактивну вправу.
7 листопада (понеділок)
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Переглянути відео про повітря
2) Повторити тему на сторінках підручника 99 - 103.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Переглянути відео про повітря
2) Повторити тему на сторінках підручника 99 - 103.
2 листопада (середа)
Презентація до уроку в Zoom
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
На основі зразку поданого у презентаці (або викорустовуючи деякі ідеї, доповнивши їх своїми) створити лепбук на тему "Вода. Кругообіг води у природі".
Використовуй картон, папір, клей, ножиці, кольорові ручки, фломастери.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
На основі зразку поданого у презентаці (або викорустовуючи деякі ідеї, доповнивши їх своїми) створити лепбук на тему "Вода. Кругообіг води у природі".
Використовуй картон, папір, клей, ножиці, кольорові ручки, фломастери.
Додаткові шаблони:
31 жовтня (понеділок)
Презентація до уроку в Zoom.
Відео-урок
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
с.96-99 у підручнику повтрити.
Слайд 15 - намалювати знак "Водоохоронна зона", встановити відповідності між джерелами забруднення та наслідками забруднення.
Відео-урок
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
с.96-99 у підручнику повтрити.
Слайд 15 - намалювати знак "Водоохоронна зона", встановити відповідності між джерелами забруднення та наслідками забруднення.
20 жовтня
19 жовтня
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ : с.88-90 повторити, намалювати схему річки та підписати її частини. (останній слайд у презентації)
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ : с.88-90 повторити, намалювати схему річки та підписати її частини. (останній слайд у презентації)
17 жовтня
Презентація до уроку в Zoom
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: слайд 16. Користуючись статтею у підручнику с.83 заповнити таблицю.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: слайд 16. Користуючись статтею у підручнику с.83 заповнити таблицю.
13 жовтня
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: слайд 14.
1) Розглянь світлини, що на них зображено? Запиши ці явища природи.
2) Розсортуй явища природи на 4 колонки (взимку, навесні, влітку, восени).
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: слайд 14.
1) Розглянь світлини, що на них зображено? Запиши ці явища природи.
2) Розсортуй явища природи на 4 колонки (взимку, навесні, влітку, восени).
12 жовтня
2) Слайд 14.
№1Серед малюнків обрати прилади для вимірювання, записати їх назви у зошит.
№2 Заповнити таблицю величин та одиниць вимірювання.
№1Серед малюнків обрати прилади для вимірювання, записати їх назви у зошит.
№2 Заповнити таблицю величин та одиниць вимірювання.
10 жовтня
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) повторити тему на сторінках підручника с.70-72
2) Переглянути відео про цікаві експерименти в домашніх умовах.
3) За бажанням експерименти повторити.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) повторити тему на сторінках підручника с.70-72
2) Переглянути відео про цікаві експерименти в домашніх умовах.
3) За бажанням експерименти повторити.
6 жовтня
Презентація до уроку в Zoom.
ЗАВДАННЯ:
1) На вихідних побувати на природі (парк, лісосмуга, дитячий майданчик біля будинку, подвір'я).
2) Провести спостереження: як змінилася жива і нежива природа восени.
3) Зафіксувати результати побаченого у таблиці. (СЛАЙД 18)
4) На осінній екскурсії зробити фото.
ЗАВДАННЯ:
1) На вихідних побувати на природі (парк, лісосмуга, дитячий майданчик біля будинку, подвір'я).
2) Провести спостереження: як змінилася жива і нежива природа восени.
3) Зафіксувати результати побаченого у таблиці. (СЛАЙД 18)
4) На осінній екскурсії зробити фото.
5) Зібрати красиве осіннє листя для гербарію.
6) Усі записи та фото відправити вчителеві.
*Дітям, які вимушено перебувають закордоном і не мають змоги поспостерігати за осінніми змінами у природі, пропоную відправитися у віртуальну екскурсію. На допомогу прийде відео.
6) Усі записи та фото відправити вчителеві.
*Дітям, які вимушено перебувають закордоном і не мають змоги поспостерігати за осінніми змінами у природі, пропоную відправитися у віртуальну екскурсію. На допомогу прийде відео.
5 жовтня
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: слайд 21
1) Записати по 5 об'єктів живої та неживої природи.
2) Намалювати зв'зки між живою та неживою природою у вигляді інфографіки.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: слайд 21
1) Записати по 5 об'єктів живої та неживої природи.
2) Намалювати зв'зки між живою та неживою природою у вигляді інфографіки.
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №1 З ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ "Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ"
29 вересня
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Переглянути відео про гроші.
2) Виконати інтерактивну вправу.
3) Повторити тему на сторінках 58-61.
4) Скласти список обов'язкових та необов'язкових витрат твоєї родини за останній тиждень. Заповнити таблицю - 18 слайд. За потреби можна використати калькулятор.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Переглянути відео про гроші.
2) Виконати інтерактивну вправу.
3) Повторити тему на сторінках 58-61.
4) Скласти список обов'язкових та необов'язкових витрат твоєї родини за останній тиждень. Заповнити таблицю - 18 слайд. За потреби можна використати калькулятор.
28 вересня
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Підручник с.55-57 повторити
2) Письмово ( слайд 15 ) - заповнити схему "Захоплення моєї сім'ї"
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Підручник с.55-57 повторити
2) Письмово ( слайд 15 ) - заповнити схему "Захоплення моєї сім'ї"
26 вересня
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Записати повні імена членів свої родини.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Записати повні імена членів свої родини.
2) Придумати інамалювати емблему (символ) своєї родини.
3) Продовжити речення власними міркуваннями. Слайд 17
* Усі завдання виконуємо в зошиті.
* Усі завдання виконуємо в зошиті.
22 вересня
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Поміркуй, у яких сімейних справах ти береш участь. Заповни схему у своєму зошиті - слайд 23.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Поміркуй, у яких сімейних справах ти береш участь. Заповни схему у своєму зошиті - слайд 23.
21 вересня
19 вересня
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: доповнити речення власними міркуваннями - слайд 13.
15 вересня
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Поввторити тему на сторінках підручника с.22 - 27
2) Виконати завдання письмо в зошиті (доповнити речення словами з довідки)
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Поввторити тему на сторінках підручника с.22 - 27
2) Виконати завдання письмо в зошиті (доповнити речення словами з довідки)
12 вересня
Презентація до уроку в Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Виконати інтерактивну вправу
2) Переглянути мультфільм про права дитини.
3) Створити лепбук на тему "Права та обов'язки дітей"
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Виконати інтерактивну вправу
2) Переглянути мультфільм про права дитини.
3) Створити лепбук на тему "Права та обов'язки дітей"
8 вересня
Презентація до уроку в Zoom.
Запис уроку.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1)Повторити тему на сторінках 14-18.
Запис уроку.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1)Повторити тему на сторінках 14-18.
3) Поєднати частини прислів’їв та записати їх (слайд 18)
7 вересня
Презентація до уроку у Zoom.
Запис уроку
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Знайти і виписати 3 прислів'я про взаємодію між людьми, дружбу, товаришування.
Запис уроку
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Знайти і виписати 3 прислів'я про взаємодію між людьми, дружбу, товаришування.
2 вересня
Презентація до уроку у Zoom.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Завести зошит у клітинку.
Не забудь записати число, домашня робота.
№1 (слайд 15) Запиши назву шкільної спільноти - учнів свого класу або своєї школи. Намалюй, або приклей світлину цієї спільноти.
№2 (слайд 16) Продовж речення:
"Спільна мета нашого класу - ..."
"Наші спільні справи та інтереси - це ... "